niedziela, 6 maja 2012

Dodatkowa praca – Zostań redaktorem/redaktorką magazynu AnnDoll88!


Wymagane umiejętności
posługiwanie się programem graficznym (jest mi obojętne jakim), poprawna polszczyzna, znajomość ortografii, robienie screenów, umiejętność estetycznego i przejrzystego rozmieszczania zdjęć i tekstu na stronie. A także dobry gust w stylizacjach, aranżacjach wnętrz i makijażach oraz ogólne zorientowanie na Stardoll i nowościach jego dotyczących.

Godzina rozpoczęcia pracy, czas pracy
Nienormowany czas pracy – sam ustalasz kiedy pracujesz.

Oferowane zarobki
Od 200sd miesięcznie, przewidywane są premie i dodatki/ prezenty świąteczne.

Dodatkowe informacje
 Do obowiązków redaktora należeć będzie – w ciągu miesiąca przygotowanie około 10 stron Magazynu (według własnego pomysłu i/lub na określony z góry temat) i przesłanie na e-maila do zatwierdzenia przeze mnie oraz do połączenia z innymi i wgrania magazynu (tym zajmuję się tylko ja).
+ Stały, prywatny kontakt ze mną.

Kontakt
W komentarzu, pod tym postem.

Jeśli jest ktoś zainteresowany ofertą i stanowiskiem redaktora w moim Magazynie – Nabór jest prosty. Robicie próbną stronę (temat dowolny, oczywiście dotyczący Stardoll), linkujecie i wklejacie pod tym postem, oczywiście podpisując się nickiem ze Stardoll. Wszelkie dodatkowe pytania, wątpliwości – wszystko pod postem, na każde odpowiem.
  
Wyniki za jakieś 2tygodnie, mam nadzieję, że ktoś będzie chętny. Ciężko mi się samej wyrobić z magazynem, a chcę by było dużo stron. Łatwa i przyjemna praca i można sobie zarobić - także zachęcam.

36 komentarzy:

  1. Oczywiście, że chcę ;p DominikaDomcia

    OdpowiedzUsuń
  2. tak tak.. slonce a pamietasz jak mnie zrobiles wczoraj..

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja z chęcią bym chciał :)Lecz szwagier musiałby mnie przyuczyć w obsługiwaniu programów graficznych , właściwie to jest spory minus:( Wątpię żeby szwagier miał czas , na czy oczywiście ma go , ale wątpię bym chciała się uczyć więcej niż w szkole:) Więc zobaczę jeszcze , ale wątpię:(Fajnie by było , gdyby Kamil powrócił na blog bardzo lubiłam jego posty , twoje Karolino oczywiście jeszcze bardziej :)

    majeczka8972

    OdpowiedzUsuń
  4. Być może się zgłoszę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Hmmm... Zastanowię się ;) Do kiedy można się zgłaszać?
    wieczko6

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. byłoby super. zależy ile osób będzie chętnych. myślę, że 2 tygodnie dam czasu. Jak nie będzie chętnych to magazyn będzie raz na dwa miesiące wtedy

      Usuń
  6. Nie znam się na grafice ;p

    OdpowiedzUsuń
  7. Wydaje mi się, ze mam wszystkie potrzebne umiejętności(robię metamorfozę swojej lalki na bardziej "elegancką"), ale kiedy przeglądam magazyn widzę, że jest on zrobiony jak album na stardoll. Czy można zrobić stronę tak po prostu bez tej "książki"?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Redaktor, któreg wybiorę będzie robił normalnie strony pojedyncze w formacie jpg czy innym jako grafika, a ja zamieniam na pdf i łączę.

      Żeby się zgłosić, to tak jak napisałam w poście trzeba wykonać próbną stronę, zalinkować np na tinypic i wkleić w komentarzu

      Usuń
  8. Mam kilka pomysłów na taki magazyn, ale nie mam ostatnio czasu... Może się zgłoszę, zobaczę. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Hmm wieczorkiem powinnam zostawic w linku gotową stronę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgłosiłabym się , ale raczej nie mam talentu . Bo czas mam .
    Olcia473

    OdpowiedzUsuń
  11. Już zrobiłam :) Bo im wcześniej tym lepiej :)
    Temat : Makijaż dla NSS. Przepraszam że jest na 2 stronach ale na 1 by mi się nie zmieściło bo się rozpisałam
    oto linki :
    strona 1 : http://tinypic.com/view.php?pic=jz7kk&s=6
    strona 2 : http://tinypic.com/view.php?pic=10wseme&s=6
    Zrezygnowałam z dodatkowego ozdabiania strony bo nie chciałam jej zapaćkać, chciałam żeby była przejrzysta.
    Co do tematu : sama go opracowałam i zrzuty ekranu są mojej doll niczyjej innej.
    Wszystko jest w 100% oryginalne nic od nikogo nie kopiowałam.
    Co do moich umiejętności :
    Programy graficzne : bez problemu się nimi posługuję zarówno Gimpem i Paintem.
    Programy tekstowe : Również bez problemu się nimi posługuję.
    Co do ortografii i języka też bez zastrzeżeń, piszę bezbłędnie i poprawnie stylistycznie.
    Czasu mam dużo.
    Pojęcie o stardoll też mam duże.
    Jeśli chodzi o stylizacje, prowadzę własnego bloga na którym je wykonuję podam link jakbyś chciała zobaczyć : http://stardollowo-lgois.blogspot.com/ nie są jakieś cudowne bo nie jestem SS i nie mam dużo ciuchów ale potrafię stworzyć coś fajnego :)
    Różne stylizacje itp. to dla mnie nie problem :)
    Mam dużo ciekawych pomysłów na tematy do gazety.
    To chyba tyle co do mojej kandydatury.
    Jeśli chcesz się ze mną skontaktować w sprawie jakiś dodatkowych pytań to pisz na stardoll.
    Lgois.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo chciałabym być tym redaktorem, ale nie mam genialnego apartamentu. Zgłoszę się mimo to :) Wybierzesz tylko jednego redaktora? Już biorę się za strony do magazynu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aha i jestem stylistką w magazynie (który jeszcze nie ma żadnego numeru) Digett. Oto jego strona:
      http://digett.blogspot.com/

      Usuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  14. Skończyłam! Oto moja praca:
    http://imageshack.us/photo/my-images/341/magazyn2.png/
    Niektóre wyrazy nie mają takich liter jak ą, ę, ż, ś, ć itp. bo mi nie działają jak mam jakąś inną czcionkę, później postaram się poprawić.
    Najpierw się przedstawię. Mam na imię Klaudia mam 13 lat. Umiejętności:
    Umiem obsługiwać się Gimp i Paint. Tą pracę robiłam w Paint, ale jeżeli chciałabym zrobić jakieś efekty to wtedy w Gimp. Błędów ortograficznych, interpunkcyjnych i stylistycznych nie robię. Mam kilka pomysłów jakie można zrobić wnętrze, właśnie w tym miesiącu chce jeden zrealizować. Stylizacje jak na mój gust robię całkiem dobre tak jak makijaże. Czasu mam dużo, mogę powiedzieć, że nawet bardzo dużo. Kontakt ze mną jest cały czas (oczywiście nie licząc nocy). Można ze mną kontaktować się na gg, jestem zawsze na niewidocznym. W ciągu miesiąca zdołam wykonać 10 stron do magazynu. Chyba to już wszystko, jak chce ktoś coś się mnie spytać to śmiało :)
    Pozdrawiam, kusia109

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Umiem obsługiwać się Gimp i Paint." Tam bez "się" ;d

      Usuń
    2. wybór pisze się przez "ó" a nie "u" :)

      Usuń
    3. to samo miałam pisać :D ortografia -,-

      Usuń
    4. Dziękuje, tak to muszę poprawić bo np. ó nie ma kreski u góry itp. :)

      Usuń
    5. masz jeszcze czas, poprawiaj :D

      Usuń
    6. Wiem, dziś albo jutro poprawię, bo teraz miałam urwanie głowy. Dobrze, że już nie będę miała sprawdzianów ;)

      Usuń
    7. Poprawiłam :) Zdążyłam przed czasem.
      http://imageshack.us/f/208/magazyn2.png/

      Usuń
  15. Wow, to naprawdę ciekawa propozycja dla osób, które chciałyby zabłysnąć na Twoim blogu :) Ja, mimo że spełniam większość warunków nie miałabym czasu na podjęcie takiego wyzwania. Już niedługo koniec roku, trzeba się trochę przyłożyć do nauki... No, ale mam nadzieję, że podejmiesz słuszną decyzję przy wyborze redaktorki/redaktora i że ten szczęśliwiec nie zmarnuje swojej szansy :)

    Pozdrawiam, Missmalinka21

    OdpowiedzUsuń
  16. Mogłabym sie zgłosić, ale niestety nie byłabym w stanie wyrobić sie sama z tym wszystkim w miesiąc (prócz tego również żyję ;) toteż mogłabym robić np. okładki oraz przerabiać na magazyn gotowe artykuły, czyli odwalać tę najbardziej 'graficzną' robotę. Myślę, że samodzielnie mogłabym wykonać najwyżej jeden do dwóch tematów. (już kiedyś próbowałam się w tej dziedzinie, więc niejako wiem co i jak)

    Próbkę mnie możesz obaczyć tu:
    migonetta.blogspot.com/

    Pozdrawiam Cię, K.A.T.I.E.

    OdpowiedzUsuń
  17. Wydaje mi się , że się nadaję . :)
    Mogę dać Ci próbkę mojej pracy , ale to dopiero za 2 tyg. bo netbooka mam w naprawie , a tam mam wszystko .

    Milka_Emilka

    OdpowiedzUsuń
  18. Zgłaszam się. Niestety nie znam się na grafice co jest sporym minusem . Ale piszę bez błędów . Na modzie nwm czy się znam musisz sama to ocenic Karolino. Pozdrawiam klaudialigenza .;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Przygotuję strone najpozniej w środę . Buziaki
    klaudialigenza

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja mogę być redaktorem! Zwłaszcza że bardzo bym chciała!!!
    Zuzia2000Fun

    OdpowiedzUsuń
  21. Hej:) Ja ( LadyGucci99 ) i didi19991 jestešmy zainteresowane propozycją. Czy jest możliwość abyśmy robiły to razem? Do kiedy można przesyłać strony? Czy microsoft publisher może być?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. myślałam o jednej osobie. nie wiem jeszcze bo nie widziałam nic co zrobiłyście. Szczerze jestem już trochę zrezygnowana i czekam na coś co mi się tak sposoba, że znów nabiorę ochoty do pracy. obojetnie co może być ważne żebym dostała stronę zapisaną w formacie grafiki jakieś jpg,png, bmp, gif itp

      Usuń
  22. Jeszcze odwołując się do poprzedniego komentarza, to myślę że obie mamy doświatczenie, ponieważ same robiłyśmy już kilka numerów gazety.

    OdpowiedzUsuń
  23. http://tinypic.pl/z2r0cq1yl7dq
    strona gazetki mam nadzieję ,że się spodoba :) Dopiero się uczę
    klaudialigenza

    OdpowiedzUsuń
  24. http://tinypic.pl/7xo51o78b6vo
    :) klaudialigenza

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie opinie i komentarze