niedziela, 29 kwietnia 2012

U Kamila + prezenty HB

 Jako, że chwilowo, pod nieobecność Kamila rządzę kontem dominikadomcia postanowiłam pokazać stylizację zrobioną u niego.


Na początku nie wiedziałam jak on się ubiera mając tak mało rzeczy w szafie.. a okazało się, że Kamilos chowa dużo ciuszków do schowka.. ile ma tam perełek ohoho (:



---Uwaga PREZENT ---
Z okazji braku okazji mam dla was dwie rzeczy z biżu Hot Buys jedno nawet podwójnie hot ;p Co zrobić aby mieć szansę zgarnąć coś takiego do swojego salonu piękności? Wystarczy komentować post, podpisując się nickiem ze Stardoll i być obserwatorem bloga. Czyli zasady te same co zawsze. No to powodzenia ;) Wyniki jutro.

20 komentarzy:

  1. Tajemnica się wydała :) Super dopasowane włosy do stroju! Fajne nagródki...

    OdpowiedzUsuń
  2. Hah no, no, no ciekawe jakie jeszcze tajemnice kryją się na stardoll :D Hah stylizacja no cóż...gdybym taką zrobiłam zmieniłabym buty , ale i tak fajnie i tak zwracam uwagę głównie na górną partię ciała i na tą fajną fryzu:DZ chęcią zobaczyłabym te kolczyki i naszyjnik w swoim salonie piękności... No , ale cóż poczekamy zobaczymy:D

    majeczka8972

    OdpowiedzUsuń
  3. Jego doll ma śliczną twarz :) Co do stylizacji to prosto, ale ładnie :)
    iizuuniaa

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna stylizacja ;) Chyba kupię tą fryzurkę, jest śliczna. No ja we schowku chowam tylko darmówki i inne nie ciekawe rzeczy, ale jak kto woli ;p Podobają mi się te kolczyki, naszyjnik już posiadam *-* Zgłaszam się.
    ForrestWiku

    OdpowiedzUsuń
  5. Prościutka stylizacja, ale całkiem udana :D
    U mnie w schowku mam pochowane pewne perełki, ale jeszcze czekam, by je wykorzystać :)
    asiab66

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładna stylizacja :) Prosta i elegancka.
    Zgłaszam się.
    Lgois

    OdpowiedzUsuń
  7. Stylizacja idealna na lato. Według mnie jest ładna :)
    Zgłaszam się
    Rose4400

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. genialna stylizacja ! <3
    zgłaszam się .
    hmmmlaura

    OdpowiedzUsuń
  10. Wooooooow, genialna stylizacja :)

    Missmalinka21

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna stylizacja :) Ja ciuchy wolę mieć w szafie :)

    Grzywka00

    OdpowiedzUsuń
  12. Stylizacja prosta, ale ładna ;) Hehe. Ciekawe czemu tak chowa skoro ma się czym pochwalić C:

    Ciekawe HB. Spodobały mi się kolczyki ;)

    klaudynka016

    OdpowiedzUsuń
  13. Te włoski idealnie pasują do stylizacji ;3.

    Zgłaszam się
    me.too.feel

    OdpowiedzUsuń
  14. fajne włoski i super stylizejszyn

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajnie wszystko pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ładnie dobrałaś kolor czerwony i rozjaśniłaś go trochę kolorem czerwonym :) bardzo kreatywnie :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładnie, klasycznie ;)Twarz wygląda również cudnie i świeżo.
    Mam wisiorek HB:)
    K-i-n-i-a

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie opinie i komentarze