środa, 11 kwietnia 2012

Stylizacja + Suprise

Po zakupach w Starplazie trzeba coś nowego ubrać na medoll - więc...
--- Suprise
Czytając komentarze zauważyłam, że niektórzy podpisują się nickiem ze Stardoll nawet jak nie ma prezentu ;p czyżby liczyli na nagrodę? No to się nie przeliczyli! Przypomniało mi się jak kiedyś w moim klubie Slodziaki na Stardoll robiłam akcję - Aktywność się opłaca (najbardziej aktywni dostawali prezenty, a raz w miesiącu można było zgarnąć doładowanie ss). Jeszcze pomyślę czy by nie wprowadzić czegoś takiego na bloga. A dziś powysyłam prezenty dla ForrestWiku, olga03 i iizuuniaa.

23 komentarze:

  1. Jej! Bardzo Ci dziękuję. Sama nie wiem czemu się podpisywałam, ale robię to zawsze, więc po prostu z przyzwyczajenia. ♥
    Ta stylizacja jest dosyć prosta, ale jak w większości Twoich- wspaniale dobrałaś kolory. Bluzka ma bardzo fajny krój.
    olga03

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne te buty, spróbuję je zdobyć :D I bardzo dziękuję :)
    ForrestWiku

    OdpowiedzUsuń
  3. stylizacja ? swietna kocham ją ! a jesli chodzi o ten pomysł to popieram !

    OdpowiedzUsuń
  4. Mimo, że stylizacja jest prosta trzeba zwrócić uwagę na świetne połączenie kolorów.

    Ja zazwyczaj się podpisuję, chyba że nie mam czasu (:

    XSaraXPaxtonX

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna stylizacja, koszulka jest boska!

    WiktoriaAvril

    OdpowiedzUsuń
  6. Stylizacja prosta ale ładna :)
    Gratuluję szczęsliwcom ^^

    sylwia834

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładna stylizacja. Gratuluję!

    Rose4400

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładna i prosta stylizacja :) Buty są super :)
    Ewcia2344

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo dziękuję! Szczerze mówiąc zaskoczyłaś mnie, pozytywnie oczywiście. A podpisuję się już chyba z przyzwyczajenia, bo moja nazwa konta google jest dość uniwersalna ;p
    iizuuniaa

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładna stylizacja, taka uniwersalna. Śliczne botki LE<3 Chicałam je kupić, ale niestety wykupili mi ostatnią parę.
    -------------
    Zawsze dodając komentarze na innych blogach się podpisuję. Tutaj bywa różnie, raz tak raz nie ;P

    OdpowiedzUsuń
  11. gratulacje zwycięzcom :) ładna stylizacja , prosta i codzienna :D
    xxlena4444xx

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładna stylizacja, też mam zamiar kupić tą bluzkę :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny pomysł z prezentami i wgl ^^
    a co do stylizacji... nie pasują mi jakoś buty i ja osobiście dodałabym inną fryzurę, może tą całkiem prostą za 4000 sp ;)
    asiab66

    OdpowiedzUsuń
  14. Teraz wszyscy się podpisuję hahah .:D No to ja też .
    Olcia473

    OdpowiedzUsuń
  15. Mnie osobiście stylizacja się nie podoba. Ale to zależy od gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja się wszędzie podpisuję nickiem ze stardoll :)

    Ładna Stylizacja :)

    Grzywka00

    OdpowiedzUsuń
  17. Stylizacja jest normalna, ale ma coś w sobie. Chyba te buty lub bluzka dodaje wdzięku.

    OdpowiedzUsuń
  18. ładna, codzienna, ale jednak elegancka
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  19. Cool stylizacja taka letnio-elagancka :)
    Pozdrawiam klaudialigenza

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie opinie i komentarze