niedziela, 22 kwietnia 2012

Stylizacja + info

Robi się coraz ładniej, cieplej więc trzeba zrobić jakąś ładną, "słoneczną" stylizację.
 
---A teraz wiadomość---
Jeśli odwiedzacie mój blog to wiecie, że jest możliwość by wasza medoll znalazła się na okładce kolejnego magazynu AnnDoll88.
Co trzeba zrobić by mieć szansę: * skomentować ten post i podpisać się nickiem ze Stardoll + koniecznie obserwować blog.
I tak jak poprzednio możecie także bezpłatnie zareklamować swoje blogi -: * skomentować ten post i wpisać adres swojego bloga + koniecznie obserwować blog,a może to właśnie wasza reklama pojawi się w majowym wydaniu magazynu (dodatkowo możecie wpisać jakiś tekst, którym chcielibyście zareklamować blog).

43 komentarze:

  1. mmmm ...sliczna stylizacja taka letnio-wiosenna . Strasznie się cieszę bo pogoda jest naprawdę coraz lepsza! Ja bardzo chciałabym aby moja doll była na okładce :) Obserwuję bloga jako:kladzia;p a na stardoll mam nazwę :klaudialigenza :) A jakby co to mój blog nosi nazwę olkaklaudoll.blogspot.com pozdrawiam klaudialigenza

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeju, śliczna ta żółta spódniczka *u*
    Muszę jej kupić hue hue hue :3
    No i jeszcze wianek :D

    Ja byłbym chętny, żeby być na okładce twojego fajnego magazynu i zareklamować bloga hariboho.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. lollipop-ice7 ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna stylizacja, właśnie od dawna mam zamiar zrobić coś podobnego ;) I chyba zrobię :D
    Obserwuję blog, a mój nick na Stardoll to ForrestWiku
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem obserwatorem i mój nick to WiktoriaAvril :) Chciałabym ozdobić Waszą okładkę :).

    Reklamuję bloga : we-design-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Niezła stylizacja. Chciałabym zostać twarzą magazynu ;) Mój nick to JuliaWie

    OdpowiedzUsuń
  8. stylizacja taka wiosenna :D cudo !
    ColourGirl96

    OdpowiedzUsuń
  9. Super spódnica, ale nie dla mnie, nie umiałabym jej do niczego dopasować :)
    Lola1550
    diabollo-pomidorro.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna stylizacja, uwielbiam długie spódnice. Masz u mnie wielkiego plusa :3
    Shao

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna stylizacja :). Ta spódnica jest bardzo ładna, ale troszkę poszerza biodra ;/. Ale i tak wszystko ładnie ze sobą współgra :).

    Av_PL

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo wiosenna stylizacja.ładna.
    Zgłaszam się.
    Rose4400

    OdpowiedzUsuń
  13. Zgłaszam się edit0000 Bardzo słoneczna i piekna stylizacja :) Napatrzeć się nie można :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Zgłaszam się anetka9995 ;3

    Zapraszam do brania udziału w loterii
    http://stardoll-top-news.blogspot.com/2012/04/loteria.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja mogę być modelką! Bardzo bym chciała... PS: super wykorzystanie tych spodenek z bluzką z prettyn'love!

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetnie tak lekko i wiosennie :)
    iizuuniaa

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajna stylizacja, jednak ja osobiście dodałabym tylko inne włosy :)

    asiab66

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładna stylizacja, ten wianek jest cudowny *.*
    Obserwuję bloga :) Zgłaszam moją doll i mojego bloga adres to : stardollowo-lgois.blogspot.com
    Lgois

    OdpowiedzUsuń
  19. Zgłaszam się na okładkę MichowskaEmilia
    Oraz chciałabym zareklamować blog:
    ss-stardolls-ss.blogspot.com

    Pozdrawiam!
    MichowskaEmilia

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetna stylizacja! W sam raz na dzisiejszą pogodę.
    Bardzo zależy mi na reklamie mojego bloga: MadeByKusia.blogspot.com
    Zgłaszam również moją Doll :)
    kusia109

    OdpowiedzUsuń
  21. Jak zwykle cudnie .:)
    Chciałąbym być na okładce i to bardzo , zresztą pewnie jak inni C:.

    Olcia473

    OdpowiedzUsuń
  22. Wow Karolino ! Stylizacja jest cudowna !
    Kocham te kolory. Super.

    Co do Kolejnego numeru to bardzo bym chciała byś wzięła moją doll pod uwagę. Znasz mnie trochę i wiesz co można ze mną wymyśleć i moimi tysiącami ubrań.
    A i bardzo bym chciała zareklamować swojego bloga jesssslove.blogspot.com

    liczę że tym razem coś rozpatrzysz ;)
    Pozdrawiam
    JessssLove

    OdpowiedzUsuń
  23. Najbardziej w stylizacji urzekł Mnie.... wianek! ;D

    Nie będę się podlizywać, ani błagać, abyś Mnie wybrała na okładkę, tylko miło i grzecznie:
    Zgłaszam się.
    melissamildson

    Co do reklam zgłaszam mojego bloga:
    melissa-mildson.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Stylizacja jest prosta, ale bardzo ładna, Kolory są fantastyczne, takie lekkie.;D

    No i zgłaszam się.
    OlussSia_24

    OdpowiedzUsuń
  25. Stylizacja ładna. Z resztą tak jak inne Twoje stylizacje. Muszę przyznać że masz poczucie stylu i elegancji co w naszych czasach jest rzadko spotykane.:)
    co do obserwowania to obserwuję bloga.Natomiast mój blog znajdziecie tutaj:inspirations-by-madzasta.blogspot.com

    madzasta

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczna stylizacja. Podoba mi się długa spódnica i wianuszek :)
    Kolory fajnie ze sobą grają :)

    Zgłaszam się by moja lalka była na okładce
    xxlena4444xx

    OdpowiedzUsuń
  27. Zgłaszam się
    Stale komentuje i obserwuje.
    moja doll: o_ania_o
    I chcę też ubiegac się o reklamę bloga: xstyle-stardollx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Ładnie, ostatnio mało orientuje się w starplazie, więc zapytam; gdzie kupiłas wianek?
    Zglaszam się na okładkę następnego magazynu oraz oto mój blog i-every-everything.blogspot.com

    K-i-n-i-a

    OdpowiedzUsuń
  29. zgłaszam się ;)
    chciałabym jeszcze zareklamować blog mojej przyjaciółki gdzie dodaje swoje opowiadania http://opowiadaniadlakazdego.blogspot.com/
    monia129
    a stylizacja jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo chciałabym ozdobić okładkę twojego magazynu. Moja doll kryje się pod nickiem klijo28. Co do samej stylizacji to jest bardzo delikatna, zwiewna, wiosenna. Stanowczo na plus.

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja bardzo bym chciała zareklamować samą Siebię. Niestety moja doll nie cieszy się popularnością :( Z dnia na dzień mam coraz mniej osób które by mnie wspierały :(
    Kat145

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo bym chciała być na okładce twojego magazynu :)

    Grzywka00

    OdpowiedzUsuń
  33. śliczna stylizacjaa. :*
    ja również chciałabym być na okładce. : )
    hmmmlaura

    OdpowiedzUsuń
  34. Stylizacja jest ładna, promienna i pełna podziwu.
    Chciałabym zareklamować bloga znajomej ze stardoll dominikahana.blogspot.com

    karolinkusia767

    OdpowiedzUsuń
  35. Sliczna stylizacja, naprawdę bardzo mi się podoba. Tylko makijaż trochę nie pasuje... Ale poza tym jest genialnie. Tak lekko i zarazem oryginalnie.

    Co do INFORMACJI: bardzo chciałabym znaleźć się na okładce (: Mogłabym zareklamować blog, ale poddałam się ze SWEET ANTIDOTE. ;( Także zostaje mi zareklamowanie samej siebie.

    Missmalinka21

    OdpowiedzUsuń
  36. Ło, ło, ło! Szalejesz kochana! Widać, że wstąpiła w ciebie prawdziwa wiosna!; )
    Jeśli chodzi o bloga :
    http://www.stardoll-kody-girl.blogspot.com/

    klaudynka016

    OdpowiedzUsuń
  37. Łał extra ,ale klawiatura mi się psuje ; ( No,a więc zgłaszam się - majeczka8972



    majeczka8972

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetny pomysł, oj bardzo chciałabym się teraz znaleźć na okładce!!
    I po raz kolejny dziękuję za poświecenie mojej doll całej strony!! :D

    OdpowiedzUsuń
  39. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  40. Świetna, jakoś mi się tak weselej zrobiło i od razu pomyślałam, że już niedługo wakacje :)

    miss_miley_van

    OdpowiedzUsuń
  41. Stylizacja jest świetna, wygląda tak wiosennie i słoneczniej.

    Domi_88

    inspiritsss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Bardzo wesoła i słoneczna stylizacja ;)
    kama22Queen

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie opinie i komentarze