poniedziałek, 30 kwietnia 2012

Prezent + zapowiedź majowego magazynu

Mam dla was prezent sponsorowany przez moją przyjaciółkę modelka-lili. Są to kolczyki HB. Oto i one:



 Zasady te same co zawsze, żeby je zdobyć trzeba skomentować post i podpisać się swoim nickiem ze Stardoll no i oczywiście być obserwatorem mojego bloga. Zwycięzcę wybierze modelka-lili. Wyniki w następnym poście.

A i jeszcze malutka zapowiedź magazynu, który ukaże się w maju. Dziewczynę na okładkę tym razem wybrał Kamil, tzn. zaproponował mi by była to właśnie klijo28, a mi się od razu spodobała jej medoll no więc jest covergirl mojego magazynu. Jak wam się podoba? + jeszcze jedna rzecz dotycząca nowego wydania gazetki - znajdą się tam strony od Kamila, a także od Joasi, a jakiej i co na nich będzie to już dowiecie się gdy dodam cały magazyn.



21 komentarzy:

  1. Ładna okładka, podoba mi się fryzura tej doll. No to czekam na gazetkę, na pewno będzie super ^^ Aha, kolczyki już mam więc życzę powodzenia innemu szczęśliwcowi, bo są ładne ;]
    ForrestWiku

    OdpowiedzUsuń
  2. Góra modelki ładna, ale ubiór mi się nie podoba.

    OlussSia_24

    OdpowiedzUsuń
  3. No , no , no naprawdę dziewczyna ma świetny gust :D Bardzo mi się podoba jej doll i świetnie prezentuje się na okłądce :D Hah :)

    majeczka8972

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie umiem się doczekać kolejnego numeru magazynu :)
    iizuuniaa

    OdpowiedzUsuń
  5. nie mogę się doczekać magazynu !!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie chce tych kolczyków, bo je mam, niech ktoś inny wygra :)
    Okładka magazynu rewelacyjna! Nie mogę się już doczekać! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. nie chce kolczykow no no okladka ladna nie moge sie doczekac
    klaudialigenza

    OdpowiedzUsuń
  8. już się nie mogę doczekać kolejnego magazynu. :D
    a kolczyków nie chcę . *.*
    hmmmlaura

    OdpowiedzUsuń
  9. The Magazine Cover looks great :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Czekam na magazyn :)
    Zgłaszam się :)
    Lgois

    OdpowiedzUsuń
  11. Magazynie, pisz się szybciej! ;3
    Zgłaszam się ;)

    me.too.feel

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow, magazyn ciekawie się zapowiada :) Gratulacje klijo28 :))

    Missmalinka21

    OdpowiedzUsuń
  13. Grzywka00 :)

    Magazyn na pewno będzie super!

    OdpowiedzUsuń
  14. zapowiada się ciekawie ten magazyn :D... nie mogę się doczekać

    OdpowiedzUsuń
  15. Czekam na magazyn! Boską twarz na okładce widzę *.*

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczna medoll na okładce :) Niecodzienna, oryginalna :)

    asiab66

    OdpowiedzUsuń
  17. Magazyn bardzo fajnie się zapowiada , już nie mogę się doczekać :P a w sprawie kolczyków to CHCĘ JE MIEĆ !!!
    P.S bo są bardzo ładne :D
    xxlena4444xx

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajne te kolczyki i z niecierpliwością czekam na magazyn!
    Olcia473

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie opinie i komentarze