środa, 28 marca 2012

Stylizacja po murzyńsku ;D + PRZYPOMNIENIE + Prezent

-EDIT-
Oczywiście ten kto chce buty niech napisze zgłaszam się, bo wystawie jeszcze
osobie, która ich nie chce.
- - -
Zacznijmy od prezentu. Tak wielu osobom spodobały się pewne buty, które miałem bodajże 3 posty temu. ;)
Więc ogłaszam, że osoba, która napisze jakiś komentarz (proszę o szczere) to dostanie właśnie te butki ;)
Oto one :

- - -
Witam, Witam i jeszcze raz Witam Was Moi Kochani ;*
- - - 
A jedno pytanie w poprzednim poście było o treści :
 ''Kamil , twoja lalka tak na stardoll'u będzie wyglądała przez jakiś czas, czy tylko tak na próbę ją zmieniłeś ???''
 Moja odpowiedź :
 ''Teraz to tylko tak na próbę zostawiam moją lalkę (mudżynka ;*). 
Nie wiem, ale pewnie jak będę miał 8000 sp to zmienię kolor skóry. Zostało mi jeszcze 300 sp. 
Czyli nie aż tak długo zostanę moim mudżynkiem.''
- - -

(Kliknij na obrazek, aby go powiększyć)
Dobra co do stylizacji. Taka bardziej pomysłowa, ponieważ zrobiłem fajne włosy heh. (moim zdaniem)
Przynajmniej byłem pomysłowy i włosy wyszły świetnie. ;D 

- - -
I UWAGA : PONOWNE ZGŁOSZENIE, CHOCIAŻ, ŻE SIĘ ZGŁOSIŁEŚ/AS JUŻ PRZEDTEM
GROZI ELIMINACJĄ !!!
Konkurs!
Organizuję taki troszkę większy konkurs. Macie zrobić stylizację w kolorze niebieskim (ciemnym i jasnym) i makijaż w tych samym kolorze.
Konkurs trwa do 1 kwietnia.
Nagroda : Po długim myśleniu, myśleniu i myśleniu razem z Karoliną postanowiliśmy, że nagroda będzie taka :
I miejsce - 300 sd +... Torba od Sonii Rykiel

II miejsce - 150 sd
III miejsce - 50 sd

Pracę oddajemy w linku! KONKURS TYLKO DLA OBSERWATORÓW!

28 komentarzy:

  1. Murzynek! ;*. Śliczne masz buciki. Kurdę. Szkoda, że ta główka taka łysa ; ( No cóż. Tak na murzyna przystało. Podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Głowa musi byś. Bo mam kitka zrobionego ;D

      Usuń
    2. Hihi. No tak. A i doczytałam teraz o prezencie. Zgłaszam się! ;)

      Usuń
  2. Mudżyn z africa :D , podoba mi się stylizacja , następnym razem daj w całości a nie w kawałkach c: . Świetne buty !

    OdpowiedzUsuń
  3. Super ! Mudżin hehe normalnie extra , a jaki makijaż!

    OdpowiedzUsuń
  4. Super ! Mudżin hehe normalnie extra , a jaki makijaż!

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi się bardzo podoba i mówie to szczerze! ;p

    karolinaplader

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładna ta stylizacja!

    6666stylistka1

    OdpowiedzUsuń
  7. Aaa świetny mudżynek ;D. Bardzo fajna stylizacja ;) Buty też fajne więc zgłaszam się . xoxo klaudys345

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgłaszam się.


    Bede szczera.

    Hmm.. włosów nienawidzę ( choć świetnie pasują do murzynka) Ale i tak ich nienawidzę , wiec masz tu "-" . Strój jest całkiem okej, wygląda na dziewczynę z celem podróży po całym świecie.Może właśnie twój motyw miał być taki, no wiec niby jest ładnie,ale czegoś mi tu brakuje To tylko moja ocena.

    OdpowiedzUsuń
  9. Stylizacja bardzo mi się podoba jest oryginalna ! Co do włosów to nie jestem przekonana, ponieważ nie są w moim stylu. Chciałabym podkreślić , że fajnie wykorzystałeś ubrania z Basic , choć są tak niepozorne to wyszła z nimi świetna stylizacja mudżynka :)

    magdzina

    OdpowiedzUsuń
  10. Włosy ciekawe, ale nie w moim stylu :> Murzyńska stylizacja xD Niezłe ;)A te butki rzeczywiście śliczne :>

    JuliaWie

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ciekwawa stylizacja Bardzo ciekwanie wykonałaś włosy dal dollki nie moge się doczekac najstępnej stylziacja

    PS zgłazam się buty są przecudoowne


    MissParis125

    OdpowiedzUsuń
  12. Stylizacja niby spokojna i stonowana, ale ma coś w sobie, takiego interesującego.
    Buty bardzo mi się podobają.:)

    OlussSia_24

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie widać do końca tej stylizacji, mogłabyś dodać całą doll, by tak to lepiej było widać. Fajny pomysł z tymi włosami, Wszystko masz czarne i te buty dodają takiego wdzięku. Bodoba mi się. Pozdrawiam :)
    Ps.: Te buty co chcesz komuś dać są boskie! <3

    OdpowiedzUsuń
  14. zgłaszam się bo piękne są te buty :D dzięki za przypomnienie o konkursie - fjny ten mudżyn i wiesz co chyba wole tą lalkę od tamtej :) jakby ktoś się czepiał że ten mudżyn jest brzydki to napisz taki post : "Moja lalka była na wczasach i się opaliła " :) jakby co , stylizacja jest cudna :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Hm.. No więc zacznę.. Po pierwsze zgadzam się z kusia109, ponieważ łatwiej jest ocenić stylizację, jak widać ją całą, oczywićcie, fajnie wyglada jak jakieś elementy przybliżasz, ale zrób obok całą stylizację i poprzybliżaj. Ale to nie jest ważne ;] A więc teraz co do stylizacji. Po prostu uwielbiam czarny kolor!^^ W realu mam dużo czarnych rzeczy. Podoba mi się stylizacja, lecz mam kilka wątpliwości, czy ta na prawdę wpadła mi w gust.. Na pierwszy rzut oka, stylizacja podbiła moje serce, lecz po przyjrzeniu się, trochę to wygląda, jakby twoja medoll była w żałobie. Wolałabym jakbyś połączył czerń z jakimś innym kolorem, ponieważ wszystko się zlewa. Może zmieniłabym ten pasek na jakiś kolorowy, aby się wyróżniał i dodałabym jakieś fajne dodatki w tym samym kolorze. Jednak to jest z mojej strony mały minus, bo reszta się świetnie komponuje. Buty, jak się nie mam są z facebooka, bo sama je mam i je lubię, powiem, że nigdy bym sie nie spodziewała, że tak fajnie mogą wygladać na medoll. Pasują do stylizacji. Wielkim plusem jest ta kitka! Świetba, nie wpadłabyn na pomysł, by zrobic w ten sposób kitkę, a tobie to wyszło genialnie! Podoma mi się twój nowy wygląd (murzyn). Przyjrzałam się też makijażowi.. Twoje usta są świetne dają urokowy twojej medoll. Makijaż w całkowości pasuje do stylizacji. Rewelacja!
    No i oczywiście zgłaszam się do butów, bo są genialne!
    PS: Nie rozumiem tego: "I UWAGA : PONOWNE ZGŁOSZENIE, CHOCIAŻ, ŻE SIĘ ZGŁOSIŁEŚ/AS JUŻ PRZEDTEM GROZI ELIMINACJĄ !!!" - czy chodzi o to, że tu trzeba się zgłosić? Bo ja się w tamtym poście zgłosiłam..

    MichowskaEmilia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Jak się wtedy zgłsiłaś, a teran jeszcze napiszesz, że się zgłaszasz to praca nie będzie brana pod uwagę tamta i ta co dodasz tu ;)

      Usuń
  16. Strasznie podoba mi się ta stylizacja i buciki też są śliczne :)

    Pozdrawiam Grzywka00

    OdpowiedzUsuń
  17. Buciki są śliczne, tak jak stylizacja. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie będę pisać jakichś długich komentarzy gdzie skomentuję każdą część wystroju.
    Powiem tylko tyle że bardzo podoba mi się ta stylizacja i przekonałam się odtąd do tej fryzury. Kolor skóry jak najbardziej na plus :)
    Zgłaszam się.

    OdpowiedzUsuń
  19. zg sie.
    Stylizacja jest w miare ok chodz ta fryzura mi się nie podoba:/ Czarna mamba ;p znam pewien wiersz murzynek bambo w afryce mieszka... :D
    Wiec za stylizacje dam 9/10 :)
    klaudialigenza

    OdpowiedzUsuń
  20. Zgłaszam się.

    Te czarne butki są mega!

    ;P

    Pati_98

    OdpowiedzUsuń
  21. http://tinypic.pl/n/95y5min2ufb

    http://tinypic.pl/s2exxlqvwzk1

    adriannagore111

    OdpowiedzUsuń
  22. Zgłaszam się KlaudiaRockin1
    http://klaudiarockin1.blogspot.com/2012/03/stylizacja-i-make-up-na-konkurs-na.html

    Stylizację daję na mojego bloga : **

    OdpowiedzUsuń
  23. Zgłaszam się

    http://i42.tinypic.com/14cfvhu.png

    modelka-lili

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie opinie i komentarze