piątek, 30 marca 2012

Powrót do normalności i przyczyna + Stylizacja

Witam.
Jak pewnie niektórzy zauważyli moja lalka znów ma normalny odcień skóry.
A powód jest jeden :
Moja lalka nie wiadomo z jakich przyczyn stała się ''plastikowa'' albo nasmarowana ''olejkiem''.
Zdjęcie plastikowej doll :
przepraszam za takie niewyraźne ;)

 
No i co też zmienilibyście, co ?
- - - 

Przepraszam, że też takie niewyraźne, ale dzisiaj jakoś mi tak wyszły ;/
Kliknijcie na zdjęcia, żeby zobaczyć dobrze ;)
- - -
Jak się podoba stylizacja ?

5 komentarzy:

  1. Dobrze, że zmieniłaś ten odcień skóry, strasznie wyglądała ;d
    iizuuniaa

    OdpowiedzUsuń
  2. A co ona tak się świeci? ; O Zdecydowanie lepiej Ci w naturalnym kolorku. Stylizcja OK, aczkolwiek troszkę nie pasuje mi tu ten sweterek. I małe pytanko... Gdzie można kupić taką spódniczkę? Bardzo mi się spodobała:*

    OdpowiedzUsuń
  3. mi też się podoba TERAŹNIEJSZA lalka :) dziwne że tak ci ta lalka świeciła - mi się nigdy tak nie zdarzyło
    xxlena4444xx

    OdpowiedzUsuń
  4. Właśnie zauważyłam , że coś dziwnie wyglądała C:

    OdpowiedzUsuń
  5. okropna ta świecąca skóra, stylizacja fajna,lubię tę spódniczkę
    sunflower

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie opinie i komentarze