poniedziałek, 20 lutego 2012

Za jedyne 6 sd + UWAGA PREZENT!

Jakiś czas temu zrobiłam nową stronę na blogu, nazywała się Starbazaar. Nie podobała mi się jednak i już usunęłam. Ale za to ofertę z mojego Starbazaaru pokażę w tym poście. Dziś tylko oferta ze Starbazaar Interior Design.

TAPETY
Niżej możecie zobaczyć 3 rodzaje tapet, które "produkuję" na sprzedaż. Oto przykłady jak już z niewielkiej ich ilości można stworzyć fajne wnętrze. Cena 1 kwadratu tapety to 6sd. Możliwe jest zrobienie zakupów u mnie także za starmonety! Jeśli jest ktoś zainteresowany - zapraszam do mojej kg wystarczy napisać który kolor tapety oraz ile sztuk i w jakiej walucie zapłata.

----------------------------------------------------------------
!!!PREZENT!!!

Mam do oddania fryzurkę mojego autorstwa, jeśli ktoś jest zainteresowany otrzymaniem jej za 4sm (2 części, każda po 2sm) to niech zgłosi się w komentarzu i napisze swój nick ze Stardoll. Pierwsza osoba, która tak zrobi będzie miała ode mnie włoski! (tylko dla obserwatorów!)

12 komentarzy:

  1. Śliczne tapety <3 może się skuszę :)

    A fryzurka ciekawa.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne i piękne tapety, muszę kupić zamówić te brązowe bo to ciekawy kolor.
    A co do tej fryzury ciekawa ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. haha taka ciekawa a nikt jej nie chce ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No napisałem ci że jest ciekawa ale ja nie lubię nosić sztucznych fryzur więc wiesz :3
      Ale i tak jest ciekawa :*

      Usuń
  4. ja jestem ciekawa fryzurą
    oliwka7112

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne tapety. Masz talent :) Być może i się skuszę...

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz może jeszcze jedną taką fryzurkę ?? Jest cudna !

    Walcia_2000

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mogłabym wyprodukować ale to już nie będzie tak tanio. minimalna cena to po 18 sd/ 180 sm za jedno

      Usuń
    2. Szkoda, bo aktualnie jestem na skraju bankructwa ;D

      Usuń
  7. Hym... te tapety wyglądają ciekawie, chyba zakupię kilka brązowych i może zieloną:)

    K-i-n-i-a

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne tapety. Może się skuszę kiedy

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie opinie i komentarze