środa, 1 lutego 2012

Sprawa pewnej dziewczynki - hannah879

To nie w moim stylu pokazywanie takich rzeczy ale może jeśli opiszę tu sprawę to ta dziewczynka przestanie podskakiwać.

Jakiś czas temu hannah879 została starbloggerką, jej wpis nie spotkał się z dobrą opinią wśród czytających magazyn, z ciekawości poszłam obejrzeć jej profil. Zobaczyłam w jej prezentacji link do bloga. Weszłam na niego a tam:

w skrócie... dała możliwość "zamawiania" u niej na blogu wywiadów, które publikowała by w starblogu w zamian za prezenty, cenne ubrania czy reklamy na popularnych blogach. Oczywiście nie pozostałam na to obojętna i napisałam do adminów:

Jak widać admini wyłączyli jej wtedy możliwość publikowania w starblogu. Teraz cała hanah879 wypiera się tego. Ale chyba widać tutaj czarno na białym jak naprawdę było.

Obecnie hannah879 usiłuje wybić się dzięki niejakiej wieczko i reklamować się pracami, które tamta stworzyła.



-napisałam to wszystko ponieważ ona dodała wpis na swoim blogu, że jestem plotkarą i piszę nieprawdę. Chcę udowodnić swoje racje.

29 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. a zgłaszaj mnie. nic złego nie zrobiłam, na moim blogu mogę pisać co chcę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. + jak już coś piszesz do adminów to daj link do tego co ty dziś o mnie napisałaś :) z resztą dostaniesz odpowiedź że oni nie mogą zrobić nic z tym co publikuje się po za stardoll

      Usuń
    2. To dlaczego mnie wyrzucili z Bloga? Poza tym w Starblogu wyraźnie napisałaś, że zapraszasz na bloga na którym mnie chcesz "zniszczyć". Koniec tematu, jak wylecisz z hukiem wiedz, że na to zasługiwałaś, kochana. Wychodzę z twojego bloga żeby nie dać ci satysfakcji, że ktokolwiek jeszcze czyta twoje wypociny. :) I do widzenia, droga AD88, ciekawe kiedy cię wyrzucą z bloga, chętnie odbiorę wiadomość i pokażę moim kochanym czytelnikom dlaczego ciebie zwolnili, tak jak ty to zrobiłaś. :) nie usuwaj tego postu, będę mogła się pośmiać.

      Usuń
    3. Z resztą mogę im wysłać, to co napisałam o Tobie, szanowna koleżanko, bo ty naprawdę źle zrobiłaś, bo to nie był wcale mój blog, tylko może twój, co? Aha i nazywam się hannah879 a nie hanah879 :) Taka niby "wielka" a ortografy :) Wiesz co ci powiem? Zachowuj się.

      Usuń
    4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    5. Lusia
      admini nie mają żadnego powodu,aby usunąć AD88 ze starbloga, ona nie robi przekrętów (w przeciwieństwie do twojej osoby), jest masa blogów plotkarskich i ich kont/blogów nie zamykają.
      Poza tym PLOTKA to:

      Plotka jest definiowana w słownikach językowych jako niesprawdzona lub kłamliwa pogłoska, powodująca utratę dobrego wizerunku osoby, której dotyczy, a plotkowanie jako robienie, rozpowszechnianie plotek. Powszechnie uważa się, że plotka jest synonimem pogłoski, która jest definiowana jako rozpowszechnianie niepewnych, niesprawdzonych wiadomości. Jednakże z takimi definicjami nie zgadzają się przedstawiciele nauk społecznych.
      ~Wikipedia

      A to co napisała Ann to PRAWDA, więc bezpodstawne jest nazwałaś ją plotkarą (post). Kolejną sprawą jest to, iż widać, że próbujesz się wybić. Casting na SiM i ta WIELKA nadzieja, że wygrasz. Wypisywałaś w KG Gabisi9:
      ,,Teraz jest starbloggerką, więc czy mam większe szanse na castingu?'' czy coś w ten deseń.

      Teraz tak... nie umiesz znieść UZASADNIONEJ, PRAWDZIWEJ krytyki, boisz się własnego cienia.

      Pozdrawiam,
      wolna obywatelka kraju Polska.

      Usuń
    6. lusiu kochanie
      masz na imię hannah879?Ciekawe masz imię,po za tym,ciągle się lansujesz,a anndoll ma prawo pisać o kim chce i pisać co chce bo ma do tego prawo,pozatym,dobrze że cie wyrzucili bo tylko zajmowałaś miejsce i byłaś najgorszą ze wszystkich ,pozatym ty masz czytelników?!
      Ciekawe,że będą za tobą skoro widać jaka jesteś i połowa stardolla nienawidzi lasek które się lansują
      pozdrawiam kochana
      lusiu ;)


      Wiktor

      Usuń
    7. Haha.
      ''..wolna obywatelka kraju Polska'' - rozwaliło mnie.

      Usuń
    8. No cóż, ale przyznajcie, że AnnDoll88 wtyka nosa w nie swoje sprawy i ciągle szuka guza. Taka już jest.

      Usuń
    9. Niee, Ann wyraża swoje zdanie, a ty nie umiesz znieść krytyki, OSZUSTKO.

      Usuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Co za krętaczka taką to odrazu ze stardoll usuna c powinni

    OdpowiedzUsuń
  6. popieram AnnDoll88 :)

    OdpowiedzUsuń
  7. To nie są ortografy geniuszu.

    OdpowiedzUsuń
  8. masz racje ona chcę się wybić taka niby uczciwa ona jest żałosna

    OdpowiedzUsuń
  9. że jeszcze tacy ludzie są na stardoll -.-

    OdpowiedzUsuń
  10. Dobrze zrobiłaś. Wydaje mi się, że jest wiele takich osób. Jednak nie każdy ma tyle odwagi aby na nich donieść ; )

    OdpowiedzUsuń
  11. Dobrze zrobiłaś. Wiem, że jest wiele takich osób na Stardoll i pewnie nie jedna osoba jeszcze tak zrobi. Ale przynajmniej jest o jedną mniej :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ach szkoda gadać na temat zachowania hannah879 .

    OdpowiedzUsuń
  13. AnnDoll88, dzięki trochę rozsławiłaś moje imię na stardoll, choć nie sądzę, żebyś była kimś znaczącym dla tej witryny lub wpływowym. Jesteś zwykła, przeciętna, jesteś częścią tej gry, tak jak my wszyscy, zbiór PXL'i i tyle. A uważasz się za kogoś więcej, szaro się gęsisz, no dalej pokaż swoim FANOM jaka jesteś na prawdę. Mogę się założyć że połowa z nich to twoje lewe konta, które cię "wspierają" w razie potrzeby :) Zarozumiała, arogancka snobka. I nie mówię tu subiektywnie, ale obiektywnie. :) Trzeba przyznać, że większość Starblogerek (basia, ja, dziwna) w ogóle cię nie lubią. Chyba wiem dlaczego- ze wszystkimi się kłócisz, ciągle szukasz guza. Aż mi cię trochę żal jak na cb patrzę. :( Przykro mi, może cię to uraziło, ale musiałam zademonstrować Ci prawdę.

    Pozdrawiam
    hannah879

    PS
    Nie mam zamiaru ciągnąc tej sprawy dlatego odcinam się od Twojego wyimaginowanego świata baw się w nim dobrze, nadal oszukuj, ale nie mnie. Koniec tematu, być może jestem a być może nie. Ciekawe czy spodoba ci się twoja zabawa w kotka i myszkę, która prędzej czy później się skończy i ludzie się zorientuję. Nie chcę zarażać twoją osobą moich fanów i przyjaciół Stardoll więc żegnam pannę AnnDoll88. Dokuczaj innym osobom, bądź dalej taka jaka jesteś, ale nie będe więcej wchodzić na twoje konto bo nie zamierzam patrzeć na tych nieszczęśników których właśnie obrażasz i którym właśnie przyswarzasz kłopotów.

    Zareagowałaś? Prosił cię ktoś? Przyznaj, wtykasz nosa w nie swoje sprawy, żeby tylko być w centrum uwagi. Jesteś ciekawska i żałosna.

    Papa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie jestem ani fanką Ann, ani przyjaciółką, po prostu wyrażam swoje zdanie na jej i Twój temat, a ty nie możesz nikomu tego zabronić.

      Usuń
    2. Moim zdaniem hannah879 to ty jesteś ŻAŁOSNA a nie nikt inny.

      Usuń
    3. hannah879 - tym wpisem udowodniłaś, że to co AnnDoll88 napisąła o tobie, jest prawdą. Nie pogrążaj się. Pozdrawiam.

      Usuń
  14. Zobacz prawdę o AD88 - stardollomani.blogspot.com w Kategori "Oszustka" - ona kopiowała słynne nagłówki i sprzedawała ze swoim podpisem ;) zobacz sam co za kanciaraaa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polecam raczej zajrzeć na dirtystardoll jak kogoś to naprawde tak interesuje.

      Usuń
  15. najgorsze jest to, że Wieczko6 zgodziła się na te torebki :c

    @lusia : masz jeszcze honor bawić się 'w tą lepszą' ?

    JPRDL to się nazywa chamstwo .

    AnnDoll88 - gratuluję wytrzymałości nerwowej :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Współczuję dziewczynom które wkopałaś w to. Może nie długo zgłosisz wszystkich użytkowników i wtedy będziesz najbardziej znaną osobą.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie opinie i komentarze