poniedziałek, 23 stycznia 2012

Loteria

Mam dobry humor od rana, a dobrze wiecie jak to jest gdy jestem zadowolona.. Muszę podzielić się moim szczęściem z obserwatorami mojego bloga. Mam dziś powód do świętowania bo:







Dlatego robimy loterię!!!
Do wygrania:




Biorę pod uwagę tylko obserwatorów bloga, musi się zgłosić przynajmniej te 10 osób, wyniki podam za około 2 dni (; nie lubię długo czekać wy chyba też nie.


I zasady takie jak zawsze, piszecie numerki którymi jesteście zainteresowani oraz swój nick ze stardoll. przepraszam, że loteria taka skromna ale nie byłam na to przygotowana, następna będzie lepsza!

53 komentarze:

  1. Zgłaszam sie

    Chciałbym 4 lub 8


    MissParis125

    MOżliwe że w obserwatorach mogę być też jako klara bo nie dawno zmieniłam nazwę na bloggerze

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, gratulacje :)
    Mi zależy na 4 lub 8, pewnie jak większości. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję!!
    3, 4, 8? :D

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluję :)
    nr. 1,3,4,7,8 :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgłaszam się,
    3, 4, 5, 7, 8
    Shao

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje :D
    Ja bym poprosiła nagrodę nr.3
    Bardzo mi na tym zależy

    pozdrawiam misia1998b

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgłaszam się. :)
    Domi_88

    Interesują mnie numerki: 3, 4, 5 7, 8 :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgłaszam się :)
    Interesują mnie numerki 4,8 i 3 .

    zozolandiaa

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgłaszam się! (Wymarzone) Numerki: 3, 4, 5, 8.
    88marionetka88

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgłaszam się i gratulację. Wybieram numerki 3,4,5,8

    Rose4400

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję!
    Interesują mnie numerki: 1, 3, 4, 8 ♥

    *Mam już numer piąty w swojej szafie, więc tego na pewno nie chcę.

    OdpowiedzUsuń
  12. Zgłaszam się:)
    Interesują mnie numerki 3,4,5 i 8 :) RockyDanceCece
    Ps. Gratuluję najlepszej scenerii

    OdpowiedzUsuń
  13. zg się
    Chciałabym nr 4
    MegaNieznajoma

    OdpowiedzUsuń
  14. zgłaszam się. madzasta
    interesuje mnie nr 3 lub 7

    madzasta

    OdpowiedzUsuń
  15. zg się interesują mnie 4 i 8 ;) proszeee!

    OdpowiedzUsuń
  16. zapomnialam Smuack

    OdpowiedzUsuń
  17. Ooo. To bardzo bardzo bardzo ci serdecznie gratuluję :D

    A bardziej mi zależy na naszyjnika z Sonii Rykiel - mojego ulubionego sklepu albo 4 :)

    jarus55

    OdpowiedzUsuń
  18. 1 , 4 , 8

    modelka-lili

    Gratulację ;)!

    OdpowiedzUsuń
  19. Hej :) Na początku chciałam pogratulować pucharku :)
    Do loterii chętnie się zgłaszam. Chciałabym wygrać nr 1 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zapomniałam napisać nick z tego wszystkiego
      i_am_collector

      Usuń
  20. Ja gratuluję zwycięstwa :D a numerkami które mnie interesują są 4,8 bądź cudny pasek spod 3 :) Mój nick znasz, ale co tam powtórzę - aga19988

    OdpowiedzUsuń
  21. Zgłaszam się.
    1,4,8

    sampsonek12

    OdpowiedzUsuń
  22. Zg się, chcę 3,4 lub 8, ponieważ brakuje mi ostatnio sd :(

    me.too.feel

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aj, zapomniałam pogratulować :) A więc gratulacje ;))

      Usuń
  23. Serdeczne Gratulacje !!!! ja by chciała 4 lub 8 . magdzina

    OdpowiedzUsuń
  24. zgłaszam się mi obojętne wszystko ładne i niczego z tych rzeczy nie mam

    kimama777

    OdpowiedzUsuń
  25. 4 lub 8;]]]


    NataliaLesz52

    OdpowiedzUsuń
  26. Gratulacje !
    zgłaszam się 3 i 7 :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja jestem zainteresowana numerkiem 6! :) Nick na stardoll: Grzywka00

    OdpowiedzUsuń
  28. Zgłaszam się.
    Zależy mi na nr. 3,5,7

    _Domcia_146

    OdpowiedzUsuń
  29. Zgłaszam się

    Zależy mi na numerkach : 1,3,4,7,8.

    izabelcia_1999

    OdpowiedzUsuń
  30. Gratuluję zwycięstwa:)
    Zgłaszam się, chciałabym mieć 1,2,4,6,8
    K-i-n-i-a

    OdpowiedzUsuń
  31. Gratuluję!
    Zgłaszam się! Chciałabym nr. 1,3,4,5,7,8
    adusiaczek3

    OdpowiedzUsuń
  32. Gratulacje !
    Obserwuje bloga :)
    CHCIAŁABYM NR. 5 LUB 8

    na stardoll: olunka5161

    OdpowiedzUsuń
  33. Zgłaszam się

    Chciałabym nr 4 lub 8.


    maja_kesha

    OdpowiedzUsuń
  34. zgłaszam się :)
    ChicaBadRomance

    OdpowiedzUsuń
  35. Zgłaszam się!!!
    Interesuje mnie numer 4 i 8

    flora2811

    OdpowiedzUsuń
  36. Zgłaszam się. Najbardziej podobają mi się nagrody 4,7 i 8

    Alicja98-89

    OdpowiedzUsuń
  37. Zg się zielona485
    Obserwuje jako kokoyum
    Najbardzie podobają mi się nagrody nr 3,4, 8, 7, 6

    OdpowiedzUsuń
  38. Zgłaszam się :)


    Obserwuję jako Antolka95

    Nagrody 1,2,3,4,5,7,8

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stardollowy nick oczywiście : Antolka95

      P.S. Zawsze zapomnę napisać najważniejsze :D

      Usuń
  39. Interesuje mnie (1)

    dzustysia89

    OdpowiedzUsuń