środa, 25 stycznia 2012

1- Naszyjnik Sonia Rykiel – jarus55
2- Buty Lanvin - K-i-n-i-a
3- Pasek DKNY - aga19988
4- 100sd - modelka-lili
5- Buty DKNY - RockyDanceCece
6- Żakiet Archive - ChicaBadRomance
7- Torebka Young Hollywood - madzasta
8- 100 sd – Smuack

GRATULACJE ! Ubrania/dodatki wystawione, zarezerwowane czekają na odbiór!
Osoby, które wygrały SD niech wystawią w swoim starbazarze jakąś rzecz za 100sd + prowizja i zarezerwują dla mnie.

+ me.too.feel wygrywa nagrodę, której nie było w loterii, a jest to sukienka Antidote!

20 komentarzy:

  1. Serdecznie gratuluję i dziękuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję ;D
    Nigdy nic nie wygrywam ;/ Może kiedyś ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. podaj swój nick ;) to chyba twój szczęśliwy dzień

      Usuń
    2. ok. wzięłam z tamtego postu z loterią me.too.feel

      Usuń
    3. Iiiiip! O ja nie mogę, ale się cieszę! Bardzo, bardzo dziękuję ;D jupii xD

      Usuń
  3. Dziękuję i gratuluję innym ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję wszystkim zwycięzcom! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ahh,
    Wygrałem naszyjnik z mojego ulubionego sklepu Sonii Rykiel <3

    Dziękuję bardzo i gratuluję innym :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Omm, wygrałam upragniony pasek. W ogóle pierwszy raz wygrałam coś w loterii. :3 Dziękuję niezmiernie i gratuluje pozostałym zwycięzcom.

    OdpowiedzUsuń
  7. o wygrałam coś , fajnie :) Dzięki :3 i gratuluję reszcie :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję!!!! Pierwszy raz wygrałąm 100sd w loterii.

    OdpowiedzUsuń
  9. dziękuję.:) i gratuluję pozostałym.

    OdpowiedzUsuń
  10. gratuluję, no ja nic nie wygrałam, ale już do tego przywykłam, dalej będę czekać na dzień w którym wygram coś po raz pierwszy ;P

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję ; ) Świetne nagrody


    klaudynka016

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratki ja mialam szlaban i nie moglam wejsc na internet :/ Wiec nie bylam nawet zg w konkursie :( Nie moge doczekac sie nastepnej loterii pozdrawiam cb Karolino klaudialigenza na stardoll :)

    OdpowiedzUsuń
  13. gratulacje
    ja jak zwykle nic :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie opinie i komentarze