sobota, 15 października 2011

Dziś pojawił się mój artykuł Fotografia na stardoll. Wcześniej dawałam tu na blogu zdjęcia od różnych osób ze stardoll, wczoraj wybrałam kilka najlepszych i dodałam tekst i wrzucilam do starbloga :)

Od pewnego czasu fotografia stała się dość popularnym zainteresowaniem. Wielu ludzi stara się doskonalić swoje umiejętności w tym obszarze. ‘Pstrykanie’ dobrych zdjęć jest zdecydowanie sztuką i wymaga odpowiedniej wiedzy technicznej jak też pewnego rodzaju wyczucia i wizji, którą chce się przekazać za pomocą zdjęcia. Jest wielu artystów, którzy poprzez fotografię tworzą sztukę.

‘Fotografując staraj się pokazać to czego bez ciebie, nikt by nie zobaczył’- Robert Bresson

Robienie zdjęć jest jak zatrzymywanie chwili, zapisywanie na zawsze wspomnień. Ale może być też dobrą zabawą i pomysłem na kreatywne spędzanie wolnego czasu.

Jeśli chodzi o Stardoll, od dawna już mamy możliwość robienia fotografii, każdy użytkownik ma do dyspozycji aparat. Może go używać w apartamencie oraz podczas imprez. W Starplazie dostępny jest sklep PIX w którym możemy zakupić karty pamięci oraz ciekawe efekty do wykorzystania przy robieniu zdjęć.

Nie ma jednak porównania z zainteresowaniem fotografią w świecie realnym a robieniem zdjęć na Stardoll ale bez wątpienia w obu przypadkach potrzebny jest dobry pomysł. A tego na tej stronie nie brakuje, przekonałam się o tym odwiedzając parę osób i przekonajcie się sami jakie ciekawe zdjęcia znalazłam. Stardollowe nicki autorów tych fotografii znajdziecie pod artykułem.

Foto: Stardoll.com, użytkownicy: Wild_pucca, ashleesoul, sama.09, Lady_Batman, HoupIsOnFire, Nyabrithany, ninulka96,

AD88

1 komentarz:

Dziękuję za wszystkie opinie i komentarze