środa, 21 września 2011

Propozycja stroju dla DiamondRoseLady

Patrycja napisała do mnie wieczorem i poprosiła mnie o metamorfozę. Staram się unikać robienia metamorfozy bo nie uważam się za jakąś specjalistkę od stylizacji; ale zgodziłam się pokazać moją propozycję stroju dla niej.
Oto właśnie ona. Jak widać największą uwagę przyciąga różowa kokarda, swego czasu była to darmówka (żałuje, że jej nie mam bo jest EXTRA). Patrycja może ją nałożyć swojej medoll na głowę, może też ozdobić nią sukienkę i inne elementy stroju. Dałam jej buty w tym samym kolorze i to wcale nie ze względu na to, że stara szkoła mody mówi, że dodatki powinny być w tym samym kolorze - bo nie stosuję tego; ale nie mogłam dopasować żadnych innych. Faux Fur Jacket ma też tu swoją dość dużą rolę - jego jaskrawy kolor idealnie pasuje do tego różu, a wiemy że takie połączenia są szalenie modne i pożądane! Ogólnie lubię dać jaskrawy kolor i resztę na czarno, a tu udało mi się włączyć w stylizację aż dwa takie żywe, mocne kolory.

Co do makijażu Patrycji; tu też nie jestem ekspertem, tą rolę na naszym blogu pełni Matylda. Moim zdaniem na policzkach jest zbyt dużo różu. A w salonie piękności króluje biel i czerń, warto by było zainwestować w kolor; jaskrawa szminka pasowała by idealnie.

2 komentarze:

  1. kocham tę kurteczkę, dość często z niej korzystam :) stylizacja bardzo ładna, ale jakoś drażni mnie połączenie pomarańczy z różem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. a mi właśnie przypasowało :p wiedziałam że to ryzykowne :) Patrycja ma mało ubrań ale myślę że i tak wyszło coś pozytywnego.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie opinie i komentarze