wtorek, 20 września 2011

Nowe YH

Nowa kolekcja Young Hollywood pojawiła się wczoraj wieczorem. . . Stroje mnie jakoś nie powalają.. ale torebki !!!! Mam teraz na ich punkcie chyba jakąś chorobę :) chętnie kupiłabym wszystkie ale ostatnio na sd jestem spłukana a nie chcę doładowywać specjalnie.


Straszna drożyzna te Young Hollywood.. ale coś tam wygrzebałam.. już się chwalę zakupem.. + stylizacja z torebeczką. Oprócz tego kupiłam też dwa ciuchy, naszyjnik, buty i perukę. ALE TOREBKI SĄ NAJWAŻNIEJSZE :p heh
Co o nich myślicie? Które wam się podobają i co kupiliście???

2 komentarze:

  1. torebki są piękne, ja kupiłam tą w panterkę, dwie sukienki, naszyjnik i bluzeczkę jeansową :)

    podobają mi się jeszcze 2 torebki, które też kupię, taka złota kopertówka i mała beżowa torebeczka :)

    Stylizacja bardzo ładna, dodałabym tylko pasek z w kolorze butów,jakiś cieniutki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z jakiego sklepu to są buty co masz na sobie?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie opinie i komentarze