piątek, 12 sierpnia 2011

Różowa loteria


By wziąć udział w losowaniu tych oto ubrań i stardollarów należy:
= być obserwatorem bloga
= w komentarzu napisać numery rzeczy, które was interesują (żeby nie było sytuacji kiedy ktoś wygra ciuch, który już ma) oraz swój nick ze Stardoll *można wybrać kilka rzeczy lub nawet wszystkie, co zwiększa szansę na wygraną
= być SuperStar (w dniu:15.08.11 -poniedziałek)
= mieć 2 sd w celu odkupienia wygranej rzeczy

Spośród osób, które spełnią wyżej wymienione wymagania wylosuję 8, które otrzymają losowo wybrane rzeczy, spośród tych pokazanych na obrazku. Losowanie będzie miało miejsce w PONIEDZIAŁEK 15 SIERPNIA. * Wyniki zostaną ogłoszone na blogu i odrazu wystawię zarezerwowane dla właściwych osób rzeczy w cenie 2 sd, a osoby które zdobędą stardollary wystawią w swoim SB coś za 50sd.

28 komentarzy:

  1. Mnie interesuja wszystkie rzeczy ;] zgłaszam si9e ;] 4lolpand99 .

    OdpowiedzUsuń
  2. Heh. 1,3,4,5,6,7,8 :P

    Sylwia_B

    OdpowiedzUsuń
  3. 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 > wszystkie.:)

    mia.vico

    OdpowiedzUsuń
  4. Interesują mnie wszystkie ;).

    ~klaudiakociara

    OdpowiedzUsuń
  5. interesują mnie wszystkie (:
    1,2,3,4,5,6,7,8

    niecierpliwa

    OdpowiedzUsuń
  6. ` Wszystkoo mnie interesuje ; **
    1,2,3,4,5,6,7,8 ; DD
    missola349

    OdpowiedzUsuń
  7. innteresuje mnie każda z tych rzeczy!
    kemi14

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystko mnie interesuje :)

    BlackPinkdoda

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam 7. : )

    Reszta mnie strasznie interesuję: )

    MissPaula_

    OdpowiedzUsuń
  10. 2,4,5,8 .

    Pozdrawiam Van_nessa11

    OdpowiedzUsuń
  11. Interesuje mnie wszystko . ♥

    KinukO.

    OdpowiedzUsuń
  12. wszystko mnie interesuje . :)

    VeraDolls13

    OdpowiedzUsuń
  13. wszystkie mnie interesuja

    modna566

    OdpowiedzUsuń
  14. 1,2,3,4,5,6,7,8,

    _-nela-_

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystkie mnie interesują . :)


    Lusi.99

    OdpowiedzUsuń
  16. wszystkie oprocz 1 przepraszam bo juz ja mam

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie opinie i komentarze