niedziela, 21 sierpnia 2011

Podziękowania + nowa stylizacja z sp.

Na początku będą podziękowania ;
Dla Pauli [ Paula (BlackPinkDoda) ] , naszej obserwatorki , która [ o ile się nie mylę ]
od wstąpienia do obserwatorów komentuje każdy nasz post.
Kiedy zostanę ss. pomyślę o jakimś wynagrodzeniu dla ciebie :))
Załoga bloga jest dumna że ma taką obserwatorkę
która bacznie pilnuje każdego postu i ocenia go , nawet
jeśli post jej się nie podoba umie go dobrze skrytykować ;)))

-
A teraz przejdźmy dalej ;)



Stylizacja jest oparta na naszyjniku . To właśnie do niego starałam
się dobierać całą resztę :)))
Jest OK.
Jeśli chcielibyście taki zestaw, [ który nie jest TANI ]
bardzo proszę [ od góry [^^] ];
naszyjnik ; można go znaleźć w nowościach --> 40 sm.
bluzka ; moschino tribute --> 20 sd.
szorty ; moschino tribute --> 16 sd.
torebka ; young hollywood --> 60 sd. [ woooow ]
buty ; evening falls --> 16 sd.


4 komentarze:

  1. Bardzo dziękuję, jest mi bardzo miło, ale nie komentuję tego bloga licząc na jakąkolwiek nagrodę. Komentuję go, bo posty są ciekawe, a tematy interesujące :)

    Co do stylizacji to wręcz kocham ten sweterek, dodałabym ewentualnie jakiś różowy pasek dla zachowania kolorystycznej równowagi, ale stylizacja jest bardzo ciekawa i pomysłowa(podoba mi się to połączenie).

    OdpowiedzUsuń
  2. ja już o tym pomyślałam kilka dni temu :) i wysłałam jej kwiatek. co do stylizacji-szorty wymieniłabym na coś innego.ale buty i torebka pasują do siebie idealnie mają ten sam kolor

    OdpowiedzUsuń
  3. Racja, zgadzam się z powyższymi komentarzami . dodałabym właśnie różowy pasek. te buty nie pasują z fasonu. Ogólnie trochę nudno i byle jak :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Stylizacja szczerze trochę nudna te szorty za bardzo nie pasują do swetra ( który uwielbiam )buty nie zbyt pasują do tej stylizacji ale super komponują się z torebką, ja także dodałabym paseczek dla zachowania równowagi kolorystycznej ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie opinie i komentarze