poniedziałek, 8 sierpnia 2011

CZEKAMY NA TWOJE ZGŁOSZENIE !

21 komentarzy:

  1. No więc- Hmm... Mam nadzieje, że mnie znasz. Patryk, 13 lat. Jestem taki trochę głupi, ale da się ze mną wytrzymać :D Nie będę się tu rozpisywał. Pisze na moim blogu (zainspirowani.ocom.pl) więc doświadczenie w blogowaniu mam:) Zapraszam do mnie oraz do obejrzenia moich stylizacji. Gdybym został redaktorem starałbym się nie zawodzić bloga oraz was. Pisać postu często, ale nie takie byle jakie, lecz ciekawe- interesujące. Dawałabym tu nowinki ze świata mody (realnej oraz stardollowej). Nie będę popełniał błędów ortograficznych oraz będę się starał pisać estetycznie i "z głową". Serdecznie pozdrawiam załogę bloga- Lady-In-Black1

    OdpowiedzUsuń
  2. Nazywam się Julia, na stardoll kinga0-1. Mam 10 lat. Moim ulubionym zajęciem jest robienie bransoletek z muliny i pisanie opowiadań. Robię stylizacje ,kiedy mam czas i pomysł na nią. Jestem osobą miłą i dobrą, nie toleruję chamstwa i lubię mówić szczerze (proszę uważać:D ). Potrafię pisać na blogerze ,robić zrzuty z ekranu i konkursy. Mam gg ,ale tymczasowo mam je "niedostępne". Mam czas na pisanie bloga.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam na imię Ada na Stardoll adii1998. Mam na karku 13 lat. Od ponad dwóch lat prowadzę bloga o Stardoll[miemilour.blogspot.com. Moim hobby jest blogowanie. Mam wiele pomysłów na konkursy i różne ciekawe działy na Stardollowych blogach. Interesuję się modą.Potrafię oczywiście pisać posty na bloggerze i korzystać z wielu innych opcji. Nigdy nie miałam problemów z ortografią, gramatyką, ani formułowaniem wypowiedzi. Mam czas na pisanie bloga, zarówno, we wakacje, w święta jak i w środku tygodnia w roku szkolnym.
    To by było na tyle :]
    Pozdrawiam, adii1998

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam na imię Paulina,13 lat.Na stardoll jestem mayledis,ale Ty mnie już znasz.Mam doświadczenie w blogowaniu.Nie zdarza mi się robić błędów ortograficznych.Pisze poprawną polszczyzną,prawidłowo buduję zdania pod względem gramatycznym.Zawszę znajdę czas na pisanie na blogu,oczywiście nie całe dnie i noce,ale zawsze znajdzie się te 2 godziny.Opinie mam nienaganną.jestem pomysłowa,mam chęci a to jest chyba najważniejsze.Mam trochę pomysłów,ale nie będę o nich pisać na forum,aby ktoś jednego z nich (lub kilku) sobie nie przywłaszczył .

    Pozdrawiam mayledis ;**

    :)

    OdpowiedzUsuń
  5. hehe, mnie to chyba znasz :) , jestem Ola , mam 11 lat, prowadzę też swojego bloga. Z miłą chęcią chciała bym pisać na twoim blogusiu! Czy mam pomysły na konkursy? TAK! Pamiętam jak mi mówiłaś bym zrobiła np. jedno pytanie. Hehe a ja robiłam po 5. :)
    Jeśli byś mnie oprzyjeła to była bym wdzięcza

    Alexwoch :) :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem Ola na stardoll MissOla.Love.
    Mam 12 lat i prowadzę dwa blogi i pisałam na jednym.
    Bardzo lubię łączyć ciuchy .. tworzyć coś nowego.Codziennie wchodzę na internet zdarza się ,że 1 dzień mnie nie będzie.Bardzo lubię pisać na blogu , myślę że powinnaś mnie wybrać , umiem robić screeny i pisać bez błędów ortograficznych , schludnie i na temat.

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgłaszam się.
    Spełniam wszystkie wymagania.
    Nazywam się Klaudia. Mam własnego bloga, którego adres na pewno znasz.
    Jestem arogancka i kreatywna. Mam poczucie humoru.
    Interesuję się modą, muzyką, medycyną i żółwiami lądowymi.
    Na blogu zmieniłabym dosłownie wszystko. Zaczynając od nagłówka, a kończąc na złej kolorystyce. Ożywiłabym bloga żywymi kolorami (fioletowy, różowy, zielony itp.). Według mnie brąz jest zbyt za ponury i od razu kojarzy mi się z jesienią.

    Myślę, że zdecydowanie jestem najlepszą kandydatką.

    ~klaudiakociara

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie wątpię,że najlepszą ...

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja nie wątpię.
    Ty się niczym nie wyróżniasz, myślisz, że włożysz koszulkę, spodnie, buty, bransoletkę i będziesz oryginalna?
    Wątpię, żeby Karolina szukała tak nijakich osób jak ty.

    Z pozdrowieniami, klaudiakociara

    OdpowiedzUsuń
  11. Witam, witam :D
    Jestem Karolina, mam 12 lat.
    Na stardoll Agentka9706.
    Hm, co by pisać..Interesuję się modą, zresztą jak każdy, kto się tu zgłosił.
    Pozostałe moje zainteresowania to muzyka i wrestling.
    Słucham głównie metalu i ostrego rocka. Moje ulubione zespoły to Metallica, Nirvana, Limp Bizkit. Gdybyś wybrała mnie na redaktorkę bloga, pisałabym długie, interesujące posty. ;)
    To chyba wszystko ;)

    xoxo, Agentka.

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam na imię Klaudia i już niebawem będę miała już pełne 13 lat. Mój stardollowy nick to- Sylwia_B. Moim zainteresowaniem jest moda, sport,muzyka, ale myślę że więcej moich pasji odkryję gdy dorosnę :p. Jestem miła dla osób również dla mnie miłych. Posty będę starała się pisać jak najczęściej gdy będę miała ciekawy pomysł. Nie popełniam błędów ortograficznych. Jeżeli miałabyś jakieś dodatkowe pytania, to napisz mi w księdze gości lub wyślij zaproszenie. Pozdrawiam :))

    Sylwia_B

    OdpowiedzUsuń
  13. Aa i Polskiego najlepsza z klasy jestem, wię nie popełniam błędów ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. frank8_
    Mam nadzieję że mnie znasz.
    Mam na imię Tomek i mam 16 lat mieszkam w Rzeszowie.Interesuję się muzyką sportem i tańcem.
    Jestem fanem piłki nożnej i Formuły 1 a ulubioną drużyną piłkarską jest FC Barcelona:_Lubie tajże projektować wnętrza.Lubie uczyć się języków.
    Jeśli miałabyś pytania napisz mi wiadomości lub w księdze gości.
    Pozdrawiam:**

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja zakończam ten infatylny spór,mów sobie o mnie co chcesz. aj nie bede wyniosła ani arogancka .
    ps.Ubieram sie jak chcę ,ty sie ubierasz jak chcesz Mi nic do tego,Tobie też nie powinno być

    Pozdrawiam Do klaudiakociara ;))

    OdpowiedzUsuń
  16. Jestem Karolina,mam 13 lat.Obecnie największą uwagę poświęcam nauce gry na gitarze,chodziarz uwielbiam także pływanie.Modą się zbytnio nie interesuje,ale najnowsze trendy każda dziewczyna powinna znać.Lubię robić różne stylizacje,jedną z nich skomponowałam kilka dni temu i ubrałam nią moją medoll.Na pisanie na tym blogu mam wystarczająco dużo czasu,więc może warto mnie przyjąć do redaktorek?



    CoolMajka1999

    OdpowiedzUsuń
  17. Jestem Weronika.Mam 13 lat.Na stardoll jestem SingerSelenka.Co lubię hmm: interesuje się modą,pisaniem bloga.Mam duże doświadczenie ponieważ mam już prowadziłam setki blogów o Stardoll..!Na komputerze jestem codziennie więc nie ma probemów z dodawaniem postów codziennie.Jestem kreatywna.!

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  20. Mam na imię Anna i mam 14 lat. Moim zainteresowaniem jest głównie moda i fotografia.
    Jetem osobą miłą i przyjacielską. Na stardoll można mnie znaleźć pod nickiem paradontoza.
    Jestem już dosyć długo na tej stronce , a właściwie to około 3 lata. Ta stronka nadala mnie przyciąga ponieważ jest tu dużo związanego z modą. Mogę się tu bawić stylami , przebierać doll w różne style , oraz kreować swój styl.
    Co do blogowania . - Mam już doświadczenie w tym ponieważ mam dwa blogi. Mam czas na blogowanie i co najważniejsze lubię to robić.
    +Spełniam wszystkie wymagania. :)
    Pozdrawiam paradontoza ( Ania)

    OdpowiedzUsuń
  21. Zacznę po prostu od tego że, mam na imię Dominika mam 14 lat jestem osobom o wielu zainteresowaniach np. taniec hip-hop lubię także malować poczynając od farb plakatowych przez akwarele aż do olejnych, moje kolejne hobby to fotografia. Jednak moim największym hobby jest gotowanie aktualnie jestem w trakcie tworzenia bloga o gotowaniu.Obecnie jestem redaktorką na blogu stardoll-wiem-co-i-jak.blogspot.com Robię metamorfozy uwielbiam to i wystarczy mi na to dosłownie 5 min.Nawet podczas wakacji jestem w miarę dyspozycyjna. a najważniejsze jest to że lubię stardoll i wiem o nim wiele także mam nadzieje że weźmiecie mnie pod uwagę.

    OdpowiedzUsuń