wtorek, 26 lipca 2011

MOSCHINO tribute




Nowa marka w starplazie , widzieliście już ?
Ma 2 piętra , moim zdaniem to całość nie jest zaliczona do najlepszych kreacji jaką zaprojektowali admini staroll , jednakowoż podoba mi się bluzka z napisem SMILE , i te beżowe szorty .
Całe dwa piętra są meega kolorowe , mnóstwo barw , jednak pojawiła się nutka czarnego.
Myślę że buty też nie biją do końca swoja wpaniałowością ,ale są kolorowe , tak jak reszta :D.
Moschino [ moszito ] tribute , to najnowsza marka , jednak czy zadowoli użytkowników .?
A wam jak się podoba ?
Czy cos przypadło wam do gustu ?
________________________________________________________

Wspaniała , na prawdę wspaniała piosenka , jaką muszę się z wami podzielić !


zerknijcie ;P .

________________________________________________________

Miłego dnia :P
Wow jest 00;50 ! A ja juto na zakupy ;D , idę spać ;P.



3 komentarze:

  1. mi się bardzo podoba :)) ale szkoda mi kupować w starplazie bo wiem że później za kilka sd znajdę to w bazarze

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczerze to nie podoba mi się nic ale moze kupie opaski nagłowę

    OdpowiedzUsuń
  3. nic ie kupiłam :)) masz racje AnnDoll88 potem wyszukam w bazarku ;p

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie opinie i komentarze