niedziela, 24 lipca 2011

Makijaż 1 krok po kroku

Wiem, że nie jestem w tym najlepsza ale staram się i chyba moje makijaże są "znośne". Postanowiłam co jakiś czas wstawiać instrukcje jak wykonać makijaż, jestem gotowa na krytykę. TO ZACZYNAMY !


1. Zaczęłam od cienia DOT (Orchid Bloom EyeShadow) który nałożyłam na część powieki
2. Następnie na "czystą" część powieki zaaplikowałam inny cień z DOT (nie wpiszę nazwy tego koloru bo nie mogłam go znaleźć w Starplazie, ale jest podobny i nazywa się - Fusion Coral EyeShadow; na obrazku to ten obok tego, którego użyłam. Z powodzeniem może go zastąpić)

3. Krok 3 to kreski namalowane pod okiem granatową kredką DOT
4. Samą powiekę pomalowałam kredką której już niestety nie ma w Starplazie ale zamiast niej można użyć grubszej kredki DOT lub cienia z DOT

5. By "wyczyścić" a raczej zakryć miejsca w których za bardzo wyjechałam cieniami użyłam cienia L'occitane; świetnie się do tego nadaje ! Prawie go nie widać na tym kolorze skóry; pomalowałam nim nad oczami - aż pod same brwi ^^ ( niektórzy to uwielbiają - WIEM!)
6. Wytuszowałam rzęsy - czarny tusz wydłużający

7. Krok siódmy to użycie zielonego, pogrubiającego tuszu na górne rzęsy
8. Muśnięcie delikatnym, różowym różem policzków

9. Często używam tej szminki, jest śliczna. Wy możecie wybrać waszą ulubioną do tego makijażu, chciałam by była delikatna i jasna - dlatego w kroku kolejnym 10. -> na dolną wargę nałożyłam błyszczyk LUXE



I GOTOWE :) co o nim myślicie? Ładny?

3 komentarze:

  1. makijaz sam w sobie ciekawy ale ja wybralabym inne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się bardzo i może skorzystam z tej 'instrukcji' bo szczerze mówiąc to jakoś makijaże na SD mi nie wychodzą ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. nie wychodzą ci makijaże? ten jest booski./!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie opinie i komentarze