sobota, 23 lipca 2011

LOTERIA 3x50 SD



ABY WZIĄĆ UDZIAŁ W LOSOWANIU 50 sd wystarczy odpowiedzieć na pytanie:


"Z jakiego sklepu pochodzą te ubrania?"


Odpowiedź + nick ze stardoll wpisujecie w komentarzu


* W losowaniu biorę pod uwagę jedynie obserwatorów bloga
* Zwycięzca dostaje 50sd (jeśli jest SS) lub prezenty za 50sd (jeśli nie jest SS)
* By konkurs doszedł do skutku musi być co najmniej 10 osób biorących udział

- W niedzielę wieczorem spośród osób, które udzieliły dobre odpowiedzi i zostawiły swój nick ze stardoll wylosuję TRZY, które otrzymają 50 stardollarów !

31 komentarzy:

  1. o super, później wezmę udział :)
    choc wiem, że odp to rio..

    ps. Dodaję Cię do obserwowanych i zapraszam na moje rozdanie ("giveaway" po prawej stronie bloga, ) - do wygrania jest DROGOCENNY naszyjnik-serduszko, który bardzo by do Ciebie pasował :)Poza tym byłoby mi szalenie miło, gdybyś zechciała również mnie obserwować..

    chocarome.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. RIO :P Często tam kupuje



    dsa980

    OdpowiedzUsuń
  3. RIO
    hmmmlaura

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedź to:
    RIO.

    WerkaGold ( nie jestem SS)

    OdpowiedzUsuń
  5. RIO i zgłaszam się :) Sandraaa93

    OdpowiedzUsuń
  6. Jest to sklep RIO :))

    Pozdrawiam, 88marionetka88

    OdpowiedzUsuń
  7. Nazwa sklepu : RIO
    mój nick : AmyLee91

    OdpowiedzUsuń
  8. Nazwa sklepu to RIO


    Miss_Kasia98129

    OdpowiedzUsuń
  9. RIO :D
    Może przeliterować?
    Ohh Ann zmusiłaś mnie do dodania się do obserwatorów xD

    Pozdrawiam- Lady-in-black1

    OdpowiedzUsuń
  10. Jest to Sklep RIO :)

    XxXxXDina

    OdpowiedzUsuń
  11. Ubrania pochodzą ze sklepu RIO .

    Na stardoll: SweetGirl2796

    ;]

    OdpowiedzUsuń
  12. Sklep to Rio
    Pozdrawiam, lollitka .:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  14. ODpowiedż to RIO.

    (Jesteś piękna)

    Nikoleczka9

    OdpowiedzUsuń
  15. Odpowiedź to Rio . Często tam robię zakupy :))
    Missola349

    OdpowiedzUsuń
  16. RIO
    Mój nick na stardoll: MileyCyrus739

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie opinie i komentarze