wtorek, 19 lipca 2011

Honey


Hey! Widzieliście tą słodką i uroczą 18-latkę ?
Interesuje się modą ... tworzy muzykę ... WZÓR DO NAŚLADOWANIA.
Ma cudowna szafę .. BUTÓW !i ubrań oczywiście ;dd
Więc dziś dla was specjalnie od od tej słodkiej damy! Wspaniała szafa jej botów ;**

P.S będzie tego dużoo!
Więc dziś zaspokoję wasze pragnienia ;DD
;DD
miłego oglądania! ;DD













Które wam się najbardziej podobają ? Czy ten post był ciekawy?
Napisz;DD .
A jesli chcesz jeszcze więcej Honey zapraszam na blog; honorata-skarbek.blogspot.com/
Miłego Dnia!



3 komentarze:

  1. Cześć! Mi najbardziej podoba się 4 zdjęcie od dołu. Te buty są cudowne. A co do tematów byle takich więcej! Pozdrawiam 88marionetka88. :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie świetne buty ! Strasznie mi się pdoobają wszystkie ;d

    OdpowiedzUsuń
  3. :O! Kiedy ogladalam zdjecia zauwazylam , ze moja przyjaciolka ma takie same biale buty, ktore kupila tanio na allegro. A szafa butow jest jak mojej mamy, okej, przesadzam. Mamy jest troche wiekszych, moja mama ma masakrycznie duzo ubran, kocha sie w modzie zarownie chyba jak i honey. Pozdrawiam wszystkie czytelniczki bloga oraz autorke. Bardzo fajna szafa.;-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie opinie i komentarze