niedziela, 26 czerwca 2011

Zostałam dziś obsmarowana na blogu z plotkami przez jakiegoś chłopaka który bawi się w dziewczęce gry, nie nie mam nic do tego typu osób lecz to trochę bardziej boli że taki ktoś nawołuje innych by mnie obrażali.

NIE KOPIOWAŁAM NICZEGO jedynie używałam grafiki i zmieniałam ją, a to co innego. Przyjaciele poradzili mi by usunąć tego bloga.


EDIT: podżeganie do obrażania, pomawianie, zniesławienie, straty moralne, potępianie.. jedno może być pewne że nie zostawię tak tego

8 komentarzy:

  1. ze niby skopiowałas nagłowka ?
    bo nie wiem z jakiej winy cie osądza.

    OdpowiedzUsuń
  2. wejdź na dirtystardoll.blogspot.com i sprawdź jakie nagłówki kopiuje
    Monika51

    OdpowiedzUsuń
  3. Jesteś żałosną kopiarą tyle ci powiem ;] tylko wiesz co jest najgorsze? Ciekawe jak się czuje ta osoba która się nad nimi napracowała a ty tylko ryj swojej doll powklejałaś

    OdpowiedzUsuń
  4. ja nawołuję by inni Cię obrażali! kobieto robisz z siebie ofiarę, a to ty jesteś tutaj winna. nie dość, że kopiujesz nagłówki to jeszcze starasz się podważyć mój autorytet! ha tego jeszcze nie było!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. hahahahahahhahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahah..taa.."NIE KOPIOWAŁAM NICZEGO jedynie używałam grafiki i zmieniałam ją"
    To jakiś żart czy .. co? Bo nie wiem..słuchaj, wkleiłaś twarz ze stardolla i od razu inna grafika? ha! Nie no, kpiny jakieś..gdzie są ukryte kamery? macie mnie -,-'

    OdpowiedzUsuń
  6. Pokazałaś się z prawdziwej strony. Popatrz na Magdomilowicza czy na innych. Oni swoją grafiką zaszli daleko. A wiesz dlaczego? Bo była tylko i wyłącznie ich!

    OdpowiedzUsuń
  7. Kopiara... to jak ja skopiuje nagłówek magdomilowicza i wkleje swoją twarz to jest mój. Wiesz co ci powiem żałosna jesteś -,-

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgadzam się wyżej. Jeszcze myślisz, że nic złego nie zrobiłaś. Jak sądzisz, że twarze MeDoll też ktoś malował a wszyscy wklejają do nagłówków, a to co innego co skopiowanie nagłówka i wklejenie twarzy. -.-

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie opinie i komentarze