czwartek, 16 czerwca 2011

Co nowego u mnie

Zrobiłam dzisiaj nowy pokój na potrzeby sprzedawania ubrań w starbazaarze - bo jest to aktualnie moje główne źródło zarabiania stardollarów. Postanowiłam ograniczyć doładowywanie z konta lub z telefonu i całkiem nieźle na tym wychodzę. Dziennie udaje mi się zarobić od 100 do 700 sd. Także postanowiłam dziś urządzić pokój w którym mogłabym umieszczać ubrania, które sprzedaje + te co zamierzam sprzedać (ułatwia to znalezienie ich w starbazarze gdy chcę wystawić - bo jeśli nie są schowane w szafie to znajdują się na pierwszej stronie).

Tak wygląda:
To kilka z rzeczy, które aktualnie sprzedaję:


A na ścianie z szarym tłem znajdują się rzeczy, których narazie nie mogę sprzedać (48h trzeba odczekać) ale dzięki temu, że tam je umieściłam wiadomo jest co będę wkrótce wystawiać i jeśli komuś zależy by odkupić może zarezerwować wybrany ciuszek. Myślę, że przydatne + jak już wspomniałam ułatwia to wystawianie w Starbazaar i też w utrzymaniu porządku w szafach.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie opinie i komentarze