sobota, 7 maja 2011

Z torebeczką Le

Oto pierwsza moja stylizacja na tym blogu, tak jak w tytule - z torebeczką Le.
Czerwono-fioletowo-czarno.

  • Torebeczka Le - co najfajniejsze znaleziona dziś na starbazar za jedyne 2sd (Red Bow Bag)
  • Czarny pasek z kokardą DKNY - również znalazłam za 2sd - takie mam ostatnio szczęście (Oversized Bow Belt Black)
  • Fioletowy Żakiet - Voile (Hot Buys Jacket)
  • Czarny top - Amy Claire (Silk Tank)
  • Czerwona spódniczka - Olsenboye (Olsenboye Bow Skirt)
  • buty - Miss Sixty (Pep toe Pleather Heels)
  • rajstopy - Stardoll (Black Tights)
I jak mi to wyszło? Chyba jak na pierwszy raz to nienajgorzej. =^.^=

3 komentarze:

  1. Super stylizacja, bardzo mi się podoba. Genialne połączenie kolorów i ubrań. Cudo!

    Pozdrawiam,
    Sharpay798

    OdpowiedzUsuń
  2. Ty to masz szczęście do rzeczy za 2 SD super stylizacja i w ogóle wszystko super.

    Całuski,
    88marionetka88

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna stylizacja ! :)
    No fakt szczęściara z Ciebie ;D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie opinie i komentarze