piątek, 31 sierpnia 2012

Aranżacje wnętrz


8 komentarzy:

  1. bardzo ładnie, ale ja bym dała na ścianie za łóżkiem coś innego : ) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie, z tym, że książki i donice z kwiatkami nie wyglądają za dobrze (mogłaś zrobić trochę nieregularne ułożenie) i olać ze dwa kwiatki

    OdpowiedzUsuń
  3. Dlaczego ja tak nie umiem :/ Genialnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie pasuje mi kilka rzeczy np. ten konik bujany czy ściana za łóżkiem.
    Ogólnie pokoik jest ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. hmm.. ładne pomieszczenie ale nie pasuje mi tu obrazek twojego projektu ten w kwiatki, może dlatego że się wyróżnia sama nie wiem..

    OdpowiedzUsuń
  6. Zakochałam się w tym wnętrzu !

    OdpowiedzUsuń
  7. Oooo mój styl ;) uwielbiam beże <33
    xxlena4444xx

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie opinie i komentarze